Created with Sketch.

Mobilny system sprzedaży

Secondary Sales Force to mobilna aplikacja dla Przedstawicieli Handlowych.

Powstała z myślą o firmach, które opierają swoją strategię działania na dystrybucji bezpośredniej oraz pośredniej. Naszym głównym założeniem było uruchomienie platformy, która usprawni komunikację pomiędzy sieciami dystrybucji, a jej przedstawicielami. Aplikacja miała także stanowić przydatne kompendium informacji. W efekcie SSF to jedno narzędzie za pomocą którego zaplanujesz wszystkie działania.

SSF – Twoje centrum dowodzenia

Sercem systemu jest panel administracyjny, który zawiera kompletną bazę punktów sprzedaży i pozwala być w stałym kontakcie z handlowcami firmy. Oprócz niego istnieją również inne istotne komponenty wpływające na efektywność aplikacji.

Z poziomu panelu można przekazać informację do wszystkich dystrybutorów i przedstawicieli handlowych oraz tworzyć dla nich cele sprzedażowe takie jak: sprzedaż produktów, budowanie dystrybucji czy umieszczenie materiałów reklamowych. Każdy z handlowców może również wyznaczyć sobie cele sprzedażowe, co daje pogląd na postęp w realizacji wyznaczonych planów.

W aplikacji dostępny jest także panel kierownika, którego użytkowanie sprzyja lepszej koordynacji pracy Przedstawicieli Handlowych (dostęp do aktualnych promocji, aktywność handlowców, ilość zrealizowanych akcji itp.). 

Platforma SSF to również baza zawierająca informacje o produktach, czyli landing page bogate w specyfikację produktów, będące jednocześnie doskonałym argumentem sprzedażowym. Są one pomocne w sprzedaży pojedynczej oraz wiązanej (np. przepisy wskazujące na wykorzystanie konkretnych produktów).

Ważny atut aplikacji SSF? Korzystanie z platformy przyczynia się do wzrostu wyników sprzedażowych.

Za realizację zadań można nagradzać przedstawicieli handlowych i tym samym mobilizować do lepszej sprzedaży. Reprezentanci firmy mogą również dodawać nowe punkty sprzedaży do bazy.

Jedna platforma, szereg korzyści

  • Łatwość komunikacji Korzystanie z aplikacji sprzyja wzrostowi jakości komunikacji z całą siecią sprzedaży.
  • Budowanie sieci sprzedaży Możliwość dodawania nowych punktów pozwala handlowcom na poszerzanie rynku o kolejne obszary.
  • Informacje zawsze pod ręką SSF jest również doskonałym wsparciem dla sprzedaży – stanowi zbiór informacji dotyczących: promocji, osiągniętych celów oraz zawiera ulotki mówiące o korzyściach dla klienta, który zakupi oferowany produkt.
  • Usprawnienie sprzedaży Gdy przedstawiciele handlowi znajdą się w określonej odległości od zdefiniowanej lokalizacji GPS punktu sprzedaży, w ich aplikacji mobilnej pojawi się zadanie sprzedażowe, promocja lub dowolna inna informacja dla tego punktu.
  • Dostęp do systemu raportowania Każdy kierownik ma możliwość precyzyjnego raportowania poczynań swojego zespołu. Wszystko to za sprawą prostego i przejrzystego panelu raportowania z możliwością bardzo precyzyjnego filtrowania niezbędnych danych.
  • Dodatkowe zalety? Aplikacja zachęca do użytkowania poprzez: intuicyjną obsługę, działanie w trybie online i offline, innowacyjne rozwiązania, niski koszt eksploatacji oraz oszczędność czasu.

System motywacyjny SSF: grywalizacja

Ciekawym rozwiązaniem, które oferuje SSF jest system motywacyjny, oparty na grywalizacji. W czym tkwi jego wyjątkowość? Przede wszystkim przekłada się na realne działania pracowników, w tym wzrost sprzedaży. Drugim powodem jest chęć ludzkiej rywalizacji – po prostu lubimy zmagać się z wyzwaniami, odkrywać nowe poziomy, zdobywać punkty. Warto także podkreślić, że oferując swoim pracownikom taką formę rozrywki, możemy wpłynąć na „odczarowanie” rutynowych działań, nadając im świeżość i budując ich zaangażowanie.

Stworzona przez nas grywalizacja ma nie tylko bawić i dawać dziecięcą satysfakcję ze zdobytego poziomu. Ma ona przede wszystkim kształtować nawyk poprawnego i systematycznego korzystania z aplikacji SSF. Nic nie stoi także na przeszkodzie, by rozbudować ją według Twoich własnych celów.

Na czym polega ta forma motywacji? Jest ona oparta na zdobywaniu punktów za wykonanie określonych zadań, a osiąganie kolejnych poziomów z czasem staje się coraz trudniejsze. Suma punktów z realizacji zadań pozwala na zdobycie specjalnych rang, wśród których znajdziecie nie tylko Złotego Smoka SSF-a, ale także inne zaskakujące osobistości. Wszystkie osiągnięcia i rangi widoczne są w profilu użytkownika.

Jeśli jesteś ciekawy, co kryje SSF-owa grywalizacja i ile możesz dzięki niej osiągnąć? Nie wahaj się, włącz ją do swojego systemu motywacji pracowników!

Napisz do nas i...

Zabierzmy się do pracy!

Chętnie odpowiemy na Twoje pytania i przygotujemy kompleksową ofertę współpracy!