MDA.pl   Portfolio    Mico

Mico

Powrót do portfolio

Każdy dystrybutor kas fiskalnych regularnie odświeża swoją ofertę. W tej branży liczą się firmy, które sprzedają najnowsze modele kas i drukarek. Firma MICO poszła o krok dalej. Zostaliśmy poproszeni o całkowite odświeżenie ich identyfikacji wizualnej.

Podczas współpracy z MICO, nasi graficy mieli duże pole do popisu. Jako pierwsze zostało zaprojektowane nowe logo firmy. Dobry znak firmowy musi wzbudzać właściwe skojarzenia przy pierwszym kontakcie z marką. Czytelny napis i dwa znaki interpunkcyjne idealnie spełniają powyższy warunek. Logo MICO znakomicie reprezentuje branżę naszego klienta, zachowując przy tym estetykę i dobry smak.

Dużo większym zadaniem dla naszych designerów było zaprojektowanie nowego layoutu strony internetowej. Niezmiernie ważna była odpowiednia architektura treści. Klienci MICO powinni bez problemu poruszać się na serwisie oraz z łatwością wyszukać niezbędne informacje o produktach. Dlatego na nowej stronie naszego klienta postawiliśmy na duże zdjęcia produktów, wygodne zakładki z opisami oraz jasny podział kategorii. Nowy serwis został zaprojektowany tak, aby korzystanie z niego było wygodne zarówno na desktopie, jak i urządzeniach mobilnych. Warto wspomnieć, że serwis został zaimplementowany do wygodnego systemu CMS, dzięki czemu nasz klient z łatwością może dokonywać zmian w bazie produktów.

Rebranding MICO zakończono pomyślnie! Wierzymy, że nowy wizerunek przyniesie firmie pozytywne opinie i pozwoli jeszcze lepiej nawiązywać nowe kontakty biznesowe.

Zobacz on-line

Podobne realizacje

Zobacz nasze portfolio