Wyszukiwarka w telefonie

Przeglądanie stron w smartfonie nie zawsze jest wygodne. Nie wszystkie są responsywne, często wolno się ładują. Ale gdy jesteśmy na zakupach, korzystamy właśnie z nich. To główne źródło informacji poza domem, warto więc zadbać, by było przyjazne.

Prezentujemy ciekawą infografikę od firmy SlickText.com, która zajmuje się marketingiem smsowym. Co ma jedno do drugiego? To bardzo proste. Jeśli klient wyrazi zgodę na otrzymywanie smsów, firma może do niego dotrzeć w prosty sposób. Nie dostajemy dziennie setek smsów, w przeciwieństwie do maili i powiadomień w portalach społecznościowych. Dzięki temu są one czytane. Załóżmy, że jesteśmy w centrum handlowym i dostaniemy informację o promocji w sklepie odzieżowym (dzięki geolokalizacji można wysyłać smsy właśnie w takiej sytuacji). Raczej do niego zajrzymy.

Jesteśmy głodni w centrum obcego miasta, szukamy restauracji, na smartfonie oczywiście. Chcemy szybko coś zjeść, pozostaje tylko pytanie „gdzie?”. Ano tam, dokąd skieruje nas wyszukiwarka! Obecność w wynikach wyszukiwania dla takich biznesów to podstawa. A kiedy już strona się wyświetli, musi się szybko załadować i przystępnie wyglądać. Nikt nie spędzi godziny na sprawdzeniu lokalizacji, menu i cen jedzenia.

Ceny są dla wielu decydującym czynnikiem podczas zakupów. Wyobraźmy sobie taką sytuację. Podoba nam się tablet, jesteśmy gotowi go kupić, ale cena jest trochę za wysoka. Niby tylko trochę, ale jednak. Co robimy? Sprawdzamy czy można dostać taki sam model taniej. Być może nawet w tym samym centrum, ale na innym piętrze. Może będzie trzeba poczekać na dostawę, ale i tak to się opłaci. Dowiemy się o tym z telefonu i przystosowanych do niego stron i aplikacji.

Mobile-Search-Infographic-600x1212