Created with Sketch.

Game development

Jesteśmy grupą kreatywnych ludzi, która stawia na oryginalne rozwiązania.

Utartym i szablonowym działaniom mówimy „nie!”. Dla nas nie ma rzeczy niemożliwych – lubimy wyzwania i magię technologii. Stworzymy dla Ciebie wciągające i angażujące gry przeglądarkowe, gry mobilne, gry społecznościowe oraz konkursy konsumenckie. Warto pamiętać, że w dzisiejszych czasach gry internetowe są doskonałym i nieinwazyjnym nośnikiem reklamy.

Zagraj z MDA!

Czy zdarzyło Ci się łapać pastylki Tic Taca przed Euro 2012? Zbierać bakterie, aby utrzymać łazienkę w czystości? A może Twoje dziecko próbowało kiedyś wcielić się w rolę piłkarza?

  • Zbieranie pastylek (Tic Tac) Gra internetowa, której zadaniem było promowanie Tic Tac Areny – powiązanej z odbywającym się Euro 2012 w Polsce i na Ukrainie. Zainspirowana została grami z dzieciństwa, które przeważnie bazowały na łapaniu np. jajek do koszyczka. Nasze pastylki należało zbierać do pudełek, aż do utraty wszystkich szans. Oczywiście wraz z upływem czasu wzrastał stopień trudności – pastylki spadały coraz szybciej.
  • Piłkarska gra multimedialna (Kubuś) Powstała z okazji Euro 2012 dla firmy Maspex (marka Kubuś). Gracze wcielali się w rolę piłkarzy – zadaniem było strzelenie jak największej ilości goli. Poprzez zastosowanie żywych kolorów oraz dynamiki, gra zyskała sporo sympatyków.
  • Łapanie bakterii (KOŁO) Animacja zatytułowana „Zagraj w Koło” – wykonana w technologii HTML 5 dla Geberit. Założeniem było utrzymanie łazienki w czystości poprzez zabijanie złych bakterii. Za każde ich trafienie gracz pozyskiwał punkty, zmniejszając w ten sposób poziom zabrudzenia. Rozgrywka dobiegała końca, kiedy poziom zabrudzenia osiągał maksimum.

    Przygotowaliśmy projekt graficzny i oprogramowanie w taki sposób, aby gra była obsługiwana przez wszystkie przeglądarki i urządzenia bez instalowania dodatkowych wtyczek – użyliśmy technologii HTML5 Canvas i JavaScript.

Dlaczego gry?

Popularność gier ciągle wzrasta, a ich forma w lekki i niezobowiązujący sposób zachęca do zakupienia reklamowanego produktu. 

Dodatkowym argumentem przemawiającym „za” są dane statystyczne: według raportu firmy badawczej Newzo 12 milionów Polaków (łącznie na wszystkich platformach sprzętowych) korzysta z gier casualowych oraz społecznościowych. Nic nie zapowiada zmiany tej tendencji.

Gry to świetny sposób na rozładowanie emocji i na wywołanie przyjemnych skojarzeń.

Gry dla sektora B2B

Wpadłeś na pomysł, aby wykorzystać potencjał gier do stworzenia zabawy integracyjnej, podczas której Twoi pracownicy polubią się jeszcze bardziej? Stworzymy platformę, która pomoże w komunikacji między pracownikami. Będzie obsługiwana przez kilka urządzeń jednocześnie oraz przez kilkoro użytkowników. Ty wybierz rodzaj gry lub jej specyfikę, a my stworzymy dla Ciebie niemal wszystko – od gry integracyjnej aż po interaktywne szkolenia. Wybór leży po Twojej stronie.

Napisz do nas i...

Zabierzmy się do pracy!

Chętnie odpowiemy na Twoje pytania i przygotujemy kompleksową ofertę współpracy!