Projekt konkursowy strony internetowej
Chata Polska to sieć sklepów, istniejąca na rynku już od ponad 20 lat. Kojarzona jest przede wszystkim z lokalnymi oraz regionalnymi produktami, które stanowią jej flagowy asortyment. Głównymi założeniami marki są bliskość, lokalność oraz naturalność.
Chata Polska nawiązuje do tradycji polskiej kultury. Widoczne jest to nie tylko w charakterystycznym logo marki, ale również w jej licznych aktywnościach. Oprócz działalności sprzedażowej Chata Polska organizuje akcje na rzecz inicjatyw lokalnych.
Zadaniem naszej firmy było stworzenie dwóch różnych koncepcji nowej strony internetowej o wizerunkowo-informacyjnym charakterze. Głównym założeniem było przekazanie strategii sieci, promocji jej rozwoju, a także ukazanie kreacji projektu gazetki promocyjnej.
Pierwsze koncepcja
Nasza pierwsza koncepcja to połączenie wysokiej zawartości informacyjnej strony (liczne dedykowane sekcje tematyczne) z soczystą grą kolorów, przywodzącą na myśl świeżość i naturalność. Zgodnie z założeniami klienta największy nacisk położyliśmy na eksponowanie produktów pochodzenia lokalnego.
Aby jeszcze bardziej podkreślić promowaną przez Chatę Polską „swojskość” postanowiliśmy wkomponować w layout strony przepisy kulinarne, które dotychczas publikowane były na osobnym blogu marki. Obok nawiązań do tradycji i lokalności, podążając z duchem czasu, strona spełnia standardy nowoczesnej witryny internetowej. Osiągnęliśmy to dzięki kafelkowemu rozkładowi treści, pojawiającym się gdzieniegdzie sliderom, a także ikonom linkującym do portali społecznościowych.
Druga koncepcja
Nasza druga propozycja charakteryzuje większa oszczędność kolorów oraz kafelków. Dominującym elementem strony jest slider z możliwością przewijania grafik prezentujących kolejne produkty. Centralne miejsce w layoucie zajmuje gazetka promocyjna otoczona przepisami kulinarnymi. Dolna część strony zaadaptowana została natomiast na potrzeby przedstawienia firmy zarówno klientom jak i franczyzobiorcom.
Obie wersje witryny mimo wykorzystania wielu barw, są bardzo przejrzyste i przyjemne dla oka. Ich głównym atutem jest z pewnością funkcjonalność i nowoczesny design, na którym zależało naszemu klientowi.