Projekt konkursowy strony internetowej
W ofercie firmy mieści się około 10 000 produktów w podstawowych grupach asortymentowych takich jak: tłuszcze, koncentraty, soki i napoje, piwo, używki, przetwory, artykuły dla dzieci, słodycze, nabiał, produkty sypkie oraz żywność dla dzieci.
Naszym zadaniem jako agencji interaktywnej było stworzenie nowoczesnej, responsywnej strony o charakterze wizerunkowo-informacyjnym. Ze względu na mnogość i zróżnicowanie współpracujących z Marolem klientów (sieci detaliczne, sklepy indywidualne, hurtownie oraz producenci), dla których strona powinna być szczególnie czytelna, zadanie należało do jednych z bardziej wymagających.
Naszemu klientowi zależało najbardziej na lekkości i przejrzystości strony, wynikającej z nowoczesnego designu. Dodatkowym założeniem było zastosowanie dotychczasowej palety barw marki, na którą składają się jedynie trzy kolory: biały, żółty oraz szary.
Efektem pracy MDA jest niniejszy projekt. Pomimo, że nie został wdrożony na stronę www stanowi świadectwo umiejętności naszych grafików, dla których nawet dość ograniczona kolorystyka nie stanowi żadnego problemu. MDA kocha wyzwania!