Powstała z myślą o firmach, które opierają swoją strategię działania na dystrybucji bezpośredniej oraz pośredniej. Naszym głównym założeniem było uruchomienie platformy, która usprawni komunikację pomiędzy sieciami dystrybucji, a jej przedstawicielami. Aplikacja miała także stanowić przydatne kompendium informacji. W efekcie SSF to jedno narzędzie za pomocą którego zaplanujesz wszystkie działania.
Sercem systemu jest panel administracyjny, który zawiera kompletną bazę punktów sprzedaży i pozwala być w stałym kontakcie z handlowcami firmy. Oprócz niego istnieją również inne istotne komponenty wpływające na efektywność aplikacji.
W aplikacji dostępny jest także panel kierownika, którego użytkowanie sprzyja lepszej koordynacji pracy Przedstawicieli Handlowych (dostęp do aktualnych promocji, aktywność handlowców, ilość zrealizowanych akcji itp.).
Platforma SSF to również baza zawierająca informacje o produktach, czyli landing page bogate w specyfikację produktów, będące jednocześnie doskonałym argumentem sprzedażowym. Są one pomocne w sprzedaży pojedynczej oraz wiązanej (np. przepisy wskazujące na wykorzystanie konkretnych produktów).
Za realizację zadań można nagradzać przedstawicieli handlowych i tym samym mobilizować do lepszej sprzedaży. Reprezentanci firmy mogą również dodawać nowe punkty sprzedaży do bazy.
Ciekawym rozwiązaniem, które oferuje SSF jest system motywacyjny, oparty na grywalizacji. W czym tkwi jego wyjątkowość? Przede wszystkim przekłada się na realne działania pracowników, w tym wzrost sprzedaży. Drugim powodem jest chęć ludzkiej rywalizacji – po prostu lubimy zmagać się z wyzwaniami, odkrywać nowe poziomy, zdobywać punkty. Warto także podkreślić, że oferując swoim pracownikom taką formę rozrywki, możemy wpłynąć na „odczarowanie” rutynowych działań, nadając im świeżość i budując ich zaangażowanie.
Stworzona przez nas grywalizacja ma nie tylko bawić i dawać dziecięcą satysfakcję ze zdobytego poziomu. Ma ona przede wszystkim kształtować nawyk poprawnego i systematycznego korzystania z aplikacji SSF. Nic nie stoi także na przeszkodzie, by rozbudować ją według Twoich własnych celów.
Na czym polega ta forma motywacji? Jest ona oparta na zdobywaniu punktów za wykonanie określonych zadań, a osiąganie kolejnych poziomów z czasem staje się coraz trudniejsze. Suma punktów z realizacji zadań pozwala na zdobycie specjalnych rang, wśród których znajdziecie nie tylko Złotego Smoka SSF-a, ale także inne zaskakujące osobistości. Wszystkie osiągnięcia i rangi widoczne są w profilu użytkownika.
Jeśli jesteś ciekawy, co kryje SSF-owa grywalizacja i ile możesz dzięki niej osiągnąć? Nie wahaj się, włącz ją do swojego systemu motywacji pracowników!
Napisz do nas i...
Chętnie odpowiemy na Twoje pytania i przygotujemy kompleksową ofertę współpracy!