Kinder - TyDzień Dziecka
Strona promocyjna z okazji Dnia Dziecka dla firmy Ferrero.
Agencja Interaktywna MDAsystems we współpracy z Agencją Kid&Young stworzyła specjalną stronę internetową dedykowaną produktom marki Kinder. W ramach kolorowego, animowanego portalu przeprowadzona została promocja konsumencka pod hasłem „TyDzień Dziecka Kinder”.
Mechanizm konkursu był bardzo prosty. Wielbiciele słodyczy mieli za zadanie jednorazowo wydać w wybranych sklepach określoną kwotę na produkty Kinder oraz zachować paragon. Następnym krokiem była wymiana paragonu na grę planszową oraz kupon konkursowy, który brał, wraz z odpowiedzią na pytanie konkursowe, udział w grze o nagrodę główną – wycieczkę na Teneryfę!
Budowane na potrzeby konkursu strony www były pięknie animowane oraz wyposażone w wydajne i zoptymalizowane dedykowane systemy bazodanowe. Służyły one do obsługi mechanizmów promocyjnych (programy lojalnościowe czy właśnie konkursy i wiele innych) oraz dedykowanych gier multimedialnych. Strona zawierała zoptymalizowany mechanizm konkursowy, który pozwalał na zgłoszenie swojego rachunku wraz z odpowiedzią na pytanie „Jak powinien smakować Dzień Dziecka?”.
Zarządzanie zgłoszeniami odbywało się z poziomu specjalnie zbudowanego panelu administracyjnego. Obsługująca go osoba miała możliwość podglądu zgłoszonych przez uczestników paragonów wraz z udzielonymi przez nich na pytanie konkursowe odpowiedziami. Spośród nich najlepsze ostatecznie wybierało jury. Panel pozwalał też na zarządzanie spisem sklepów, w których można było odbierać nagrody, oraz na eksport dowolnych danych z dowolnych zakresów czasowych do plików różnych formatów (CSV, XLS). Dzięki temu możliwa była dalsza komunikacja z użytkownikami oraz przetwarzanie danych na różne potrzeby, np. w programach do email marketingu.