Jej celem jest promowanie bezpiecznej jazdy na rowerze nie tylko wśród dzieci, ale także wśród dorosłych, którzy najczęściej unikają zakładania kasków. Akcja przekonuje, że kaski rowerowe nie tylko dobrze wyglądają, ale są wygodne, zapewniają bezpieczeństwo i pozwalają świecić dobrym przykładem!
Dla akcji "Lepiej w Kasku" stworzyliśmy landing page, podkreślający najważniejsze przesłanie: nasze życie i zdrowie jest najcenniejsze. Jeśli nie chcemy założyć kasku dla siebie - zróbmy to dla ludzi, którym na nas zależy. By wyeksponować tę ideę, zastosowaliśmy wiele zdjęć przedstawiających uśmiechniętych rowerzystów... w kaskach oczywiście!
Prosty landing page dedykowany "Lepiej w Kasku", zogniskowany jest wokół najważniejszych informacji: wezwania do wzięcia udziału w akcji, wyszczególnienia korzyści z noszenia kasku oraz krótkich artykułów.
W roli partnerów "Lepiej w Kasku" występuje wiele znanych film, między innymi: OLX, Coccodrillo, Raben, czy Aviva. Każdy z nas może także promować akcję na Instagramie i Facebooku, używając hashtaga #lepiejwkasku.
W przypadku prostych landing page'ów najlepiej sprawdza się niezawodny system open source WordPress. To najpopularniejsza platforma do tworzenia stron internetowych na świecie, która ceniona jest za swoją elastyczność, niezawodność i prostotę.
Wykorzystanie systemu WordPress pozwoliło nam na szybkie i bezproblemowe stworzenie landing page'a dla akcji "Lepiej w Kasku".
Napisz do nas i...
Chętnie odpowiemy na Twoje pytania i przygotujemy kompleksową ofertę współpracy!