Dla naszego wieloletniego klienta Unilever Food Solutions stworzyliśmy dedykowaną aplikację internetową do obsługi ogólnopolskiego konkursu kulinarnego.
W ramach projektu odpowiedzialni byliśmy również adaptację strategii, kompletną komunikację marketingową oraz trójwymiarowe animacje video prezentujące mechanikę aplikację.
Strategią promocji była aktywacja zarówno restauracji jak i odwiedzających je klientów. Szefowie kuchni dodając swoje przepisy walczyli o miano najlepszego makaronu w Polsce. Do zabawy zaangażowani zostali również goście, którzy będąc w restauracji mieli możliwość oddania głosu na swoje ulubione danie i walki o nagrody.
Na potrzeby akcji stworzyliśmy animacje video prezentujące zasady konkursu oraz samouczki pomagające użytkownikom stworzyć perfekcyjne zdjęcie potrawy. Animacje zawierały dynamiczne elementy 3D prezentujące działanie aplikacji na urządzeniu mobilnym.
Na potrzeby platformy internetowej stworzone zostały zaawansowane mechanizmy takie jak geolokalizacja użytkownika, API Google Maps oraz wiele innych:
Konkurs posiadał bardzo szerokie wsparcie w różnych kanałach komunikacji. Na potrzeby promocji powstały zarówno cyfrowe (kampanie Google Display Network oraz Facebook) jak i drukowane materiały marketingowe (ulotki, zaproszenia, standy, wizytówki, kody promocyjne oraz wiele innych).
Konkurs cieszył się ogromnym powodzeniem. Tysiące użytkowników oddało dziesiątki tysięcy głosów na ulubione danie w ponad 200 restauracjach w całym kraju.
Walka o tytuł najlepszego dania na bazie makaronu była bardzo zacięta
Tak wielu gości restauracji zagłosowało na najlepsze danie
W konkursie wzięło udział ponad 200 restauracji a o miano najlepszego makaronu w Polsce walczyły setki dań
Napisz do nas i...
Chętnie odpowiemy na Twoje pytania i przygotujemy kompleksową ofertę współpracy!