Makaronomania

Konkurs dla Szefów Kuchni i gości restauracji

Dedykowana platforma konkursowa

Dla naszego wieloletniego klienta Unilever Food Solutions stworzyliśmy dedykowaną aplikację internetową do obsługi ogólnopolskiego konkursu kulinarnego.

W ramach projektu odpowiedzialni byliśmy również adaptację strategii, kompletną komunikację marketingową oraz trójwymiarowe animacje video prezentujące mechanikę aplikację. 

Zobacz stronę online

Głównym założeniem konkursu było wskazanie najlepszego makaronu w Polsce

Strategią promocji była aktywacja zarówno restauracji jak i odwiedzających je klientów. Szefowie kuchni dodając swoje przepisy walczyli o miano najlepszego makaronu w Polsce. Do zabawy zaangażowani zostali również goście, którzy będąc w restauracji mieli możliwość oddania głosu na swoje ulubione danie i walki o nagrody.

Multimedialne materiały video

Na potrzeby akcji stworzyliśmy animacje video prezentujące zasady konkursu oraz samouczki pomagające użytkownikom stworzyć perfekcyjne zdjęcie potrawy. Animacje zawierały dynamiczne elementy 3D prezentujące działanie aplikacji na urządzeniu mobilnym.

Wiele zaawansowanych funkcjonalności

Na potrzeby platformy internetowej stworzone zostały zaawansowane mechanizmy takie jak geolokalizacja użytkownika, API Google Maps oraz wiele innych:

  • Google Maps API Prezentacja na mapie Google lokalizacji restauracji pozwalała na szybkie odnalezienie interesujących lokali oraz szybką nawigacje do nich.
  • Upload i modyfikacja zdjęć System pozwalał na wgranie zdjęć dania podczas głosowania oraz ich edycje bezpośrednio w aplikacji.
  • Geolokalizacja Aplikacja na podstawie lokalizacji użytkownika dynamicznie podpowiadała najbliższe restauracje biorące udział w konkursie.
  • Interaktywne głosowanie System pozwalał na tylko jedno głosowanie w ciągu jednego dnia co wymagało wielu algorytmów weryfikujących.
  • Panel szefa kuchni Szefowie kuchni posiadali dedykowany panel administracyjny do zarządzania swoim biznesem wraz z zgodami RODO i cyfrowym podpisem.
  • Zarządzanie przepisami Do każdej z restauracji szef kuchni miał możliwość zarządzania przepisami wraz z edytorem zdjęć opartym o Canvas.

Ogólnopolski konkurs, szeroka komunikacja

Konkurs posiadał bardzo szerokie wsparcie w różnych kanałach komunikacji. Na potrzeby promocji powstały zarówno cyfrowe (kampanie Google Display Network oraz Facebook) jak i drukowane materiały marketingowe (ulotki, zaproszenia, standy, wizytówki, kody promocyjne oraz wiele innych).

Akcja w liczbach

Konkurs cieszył się ogromnym powodzeniem. Tysiące użytkowników oddało dziesiątki tysięcy głosów na ulubione danie w ponad 200 restauracjach w całym kraju.

24 232
oddanych głosów

Walka o tytuł najlepszego dania na bazie makaronu była bardzo zacięta

10 000
uczestników konkursu

Tak wielu gości restauracji zagłosowało na najlepsze danie

200+
restauracji z całego kraju

W konkursie wzięło udział ponad 200 restauracji a o miano najlepszego makaronu w Polsce walczyły setki dań

Napisz do nas i...

Zabierzmy się do pracy!

Chętnie odpowiemy na Twoje pytania i przygotujemy kompleksową ofertę współpracy!