Projekt konkursowy strony internetowej

Chata Polska to sieć sklepów, istniejąca na rynku już od ponad 20 lat. Kojarzona jest przede wszystkim z lokalnymi oraz regionalnymi produktami, które stanowią jej flagowy asortyment. Głównymi założeniami marki są bliskość, lokalność oraz naturalność.

Projekt konkursowy strony internetowej

Chata Polska nawiązuje do tradycji polskiej kultury. Widoczne jest to nie tylko w charakterystycznym logo marki, ale również w jej licznych aktywnościach. Oprócz działalności sprzedażowej Chata Polska organizuje akcje na rzecz inicjatyw lokalnych.

Zadaniem naszej firmy było stworzenie dwóch różnych koncepcji nowej strony internetowej o wizerunkowo-informacyjnym charakterze. Głównym założeniem było przekazanie strategii sieci, promocji jej rozwoju, a także ukazanie kreacji projektu gazetki promocyjnej.

Pierwsze koncepcja

Nasza pierwsza koncepcja to połączenie wysokiej zawartości informacyjnej strony (liczne dedykowane sekcje tematyczne) z soczystą grą kolorów, przywodzącą na myśl świeżość i naturalność.  Zgodnie z założeniami klienta największy nacisk położyliśmy na eksponowanie produktów pochodzenia lokalnego.

Aby jeszcze bardziej podkreślić promowaną przez Chatę Polską „swojskość” postanowiliśmy wkomponować w layout strony przepisy kulinarne, które dotychczas publikowane były na osobnym blogu marki. Obok nawiązań do tradycji i lokalności, podążając z duchem czasu, strona spełnia standardy nowoczesnej witryny internetowej. Osiągnęliśmy to dzięki kafelkowemu rozkładowi treści, pojawiającym się gdzieniegdzie sliderom, a także ikonom linkującym do portali społecznościowych.

Druga koncepcja

Nasza druga propozycja charakteryzuje większa oszczędność kolorów oraz kafelków. Dominującym elementem strony jest slider z możliwością przewijania grafik prezentujących kolejne produkty. Centralne miejsce w layoucie zajmuje gazetka promocyjna otoczona przepisami kulinarnymi. Dolna część strony zaadaptowana została natomiast na potrzeby przedstawienia firmy zarówno klientom jak i franczyzobiorcom.

Obie wersje witryny mimo wykorzystania wielu barw, są bardzo przejrzyste i przyjemne dla oka. Ich głównym atutem jest z pewnością funkcjonalność i nowoczesny design, na którym zależało naszemu klientowi.

Napisz do nas i...

Zabierzmy się do pracy!

Chętnie odpowiemy na Twoje pytania i przygotujemy kompleksową ofertę współpracy!