Strona internetowa dla Zakładu Przemysłu Mięsnego
Beefmaster to linia produktów Zakładu Przemysłu Mięsnego Biernacki. Wyroby te przeznaczone są dla klientów indywidualnych oraz kanału HoReCa. Najwyższej jakości mięso wołowe, nowoczesna technologia produkcji oraz specjalnie zaprojektowane opakowania mają przyczynić się do popularyzacji spożycia wołowiny w naszym kraju.
Produkty tej klasy wymagały specjalnej oprawy także w Internecie. Strona internetowa, której przygotowanie przypadło nam w udziale, musiała spełniać jeden warunek: Nie mogło być lipy!
Naszym zadaniem było kompleksowe przedstawienie produktów linii Beefmaster oraz wzbudzenie w odwiedzających pragnienia podania ich na własnym stole. Nie jednorazowego, lecz powtarzalnego, tak, by popularyzacji wołowiny w Polsce stało się zadość. W tym celu wiele uwagi poświęciliśmy części produktowej serwisu. Poszczególne kategorie wyrobów Klienta umieszczone zostały w oddzielnych zakładkach. Pojedyncze produkty zaprezentowaliśmy wykorzystując piękne zdjęcia wysokiej jakości, ukazujące detale opakowania oraz samego mięsa. Warstwa wizualna uzupełniona została smakowitymi opisami wołowiny i tego, co można z niej przyrządzić.
A właśnie, przyrządzanie. Nie każdy ma w głowie pomysł na każdy dzień tygodnia z wołowiną. Beefmaster przyszedł z pomocą! W specjalnej zakładce umieściliśmy przepisy Grzegorza Cieleckiego, kucharza polskiej kadry piłkarskiej, oraz Roberta Burneiki, znanego szerzej jako Hardcorowy Koksu, który został ambasadorem marki Beefmaster. Po kliknięciu w zdjęcie gotowej potrawy przenosimy się na podstronę, gdzie wymienione są potrzebne do jej przygotowania składniki oraz kolejne kucharskie kroki. Najważniejszym elementem jest jednak film, dokładnie ilustrujący opisane wcześniej etapy. Strona zintegrowana jest z portalem YouTube, dzięki czemu można łatwo przejść do kanału Klienta w tym serwisie.
Strona zawiera także sekcję ze zdjęciami zrobionymi podczas kręcenia reklam i filmów z przepisami, newsy, dane kontaktowe oraz informacje o prowadzonych przez firmę szkoleniach poświęconych prawidłowemu obchodzeniu się z wołowiną. Dzięki temu trafia do klientów indywidualnych, chcących poszerzać swoją wiedzę i samemu poznawać tajniki mięsa wołowego, oraz do restauratorów i właścicieli hoteli, którym zależy na tym, by do ich kuchni dostarczano mięso najlepszego gatunku.
Strona jest atrakcyjna wizualnie. Użyta w projekcie paleta barw – brąz, biel, beż – nadaje produktom dostojny charakter, akcentując fakt, że mamy do czynienia z mięsem z najwyższej półki. Potwierdzają to też zdjęcia, oddające istotę wołowiny – surowej lub gotowej do jedzenia.