Swój długoletni staż w branży wykorzystali na rozwój i rozbudowę sieci gazowych. Docierają do kolejnych regionów i zapewniają gaz coraz większej liczbie Polaków.
Swoje usługi świadczą zarówno w gospodarstwach domowych, jak i przedsiębiorstwach. Oprócz sprzedaży gazu oferują również jego dystrybucję.
Zadbaliśmy o to, żeby nowa strona G.EN. była przyjazna dla użytkowników, a tym samym stanowiła wizytówkę firmy. Uwielbiamy połączenie tych dwóch cech, które zawsze zwieńczamy odpowiednio dobraną grafiką i kolorystyką. Efekt spójnej całości i pełnego zadowolenia Klienta został osiągnięty.
W serwisie G.EN. wdrożyliśmy zupełnie nowe funkcjonalności, które pozwolą Klientowi na lepszy kontakt z użytkownikiem, zachęcą do interakcji ze stroną oraz w szybki sposób oszacują moc umowną czy zużycie paliwa gazowego w m3 na jednostkę rozliczeniową czyli kWh.
W odpowiedzi na potrzeby Klienta stworzyliśmy specjalnie dla niego możliwość tworzenia własnych formularzy, dopasowanych do interesujących go danych i specyfiki branży.
Strona, która dostosowuje się do urządzeń mobilnych to dziś podstawa przy funkcjonowaniu firmy w przestrzeni internetowej. Stworzyliśmy więc taki serwis, z którego każdy użytkownik może korzystać nawet na swoim smartfonie.
Łatwe w edycji szablony do prezentacji, wykonane specjalnie dla naszego Klienta, w stylistyce dopasowanej do estetyki firmy. Ułatwią i uatrakcyjnią promowanie wizerunku G.EN. na zewnątrz, jak i w strukturach wewnętrznych firmy.
Landing page powstał na bazie systemu WordPress. Właściwe i rzetelne przygotowanie oprogramowania tego typu przekłada się na jego wysokie bezpieczeństwo oraz niezawodność. System WordPress jest także bardzo elastyczny – pozwala klientowi samodzielnie wprowadzać zmiany na stronie. Wszystko to dzięki łatwemu w obsłudze panelowi do zarządzanie treścią.
Napisz do nas i...
Chętnie odpowiemy na Twoje pytania i przygotujemy kompleksową ofertę współpracy!