Zasięg firmy sięga do ponad 40 krajów i obejmuje 12 000 pracowników na całym świecie, także poza Europą.
Głównym celem Geberit jest działanie na rzecz zrównoważonego rozwoju, wyrażające się w produkcji urządzeń obniżających zużycie wody, czy energii. Firma organizuje również szkolenia, uświadamiające uczestników o istotności postawy proekologicznej.
Głównym zadaniem infokiosku jest prezentowanie produktów Geberit i Koło w formie przejrzystego katalogu, przeznaczonego dla marketów budowlanych. Interfejs został zoptymalizowany pod kątem uśrednionego wzrostu klienta. Warto także zaznaczyć, że ekspozytor posiada ekran dotykowy, znacznie zwiększający intuicyjność użytkowania.
Infokiosk Geberit to nie tylko przyjazny dla użytkownika interfejs. To przede wszystkim platforma usprawniająca zakup, która poprawia wygodę podejmowania decyzji konsumenckich.
Zdjęcia, wymiary, dane techniczne… nie trzeba już spacerować po całym sklepie, by wyłonić odpowiadający nam produkt. Łatwiej także konsultować zakup ze specjalistą, mając przed sobą wszystkie dostępne opcje
Nie jesteś przekonany? Możesz dodać kilka produktów na swoją listę zakupów, przesłać ją na maila i zadecydować w spokoju!
Prace programistyczne nad ekspozytorem Geberit były niezwykle czasochłonne i drobiazgowe. Działania front-endowe prowadziliśmy w oparciu o HTML5 i CSS3. Bazę dla back-endu stanowił framework Laravel. Bardzo istotny był tutaj projekt interfejsu, stworzony we frameworku Javascipt Vue.js oraz w oparciu o platformę programistyczną Electron.
Napisz do nas i...
Chętnie odpowiemy na Twoje pytania i przygotujemy kompleksową ofertę współpracy!