Podczas ponad 100 lat historii firmy CLAAS stał się pionierem w obszarze innowacyjnych przyrządów żniwnych.
Kombajny, ciągniki, sieczkarnie polowe oraz inne produkty CLAAS używane są przez rolników w każdym zakątku świata. Firma ta zatrudnia ponad 11 000 pracowników na całym globie.
Na potrzeby aplikacji stworzyliśmy ponad 50 makiet, które obrazowały pełen interfejs aplikacji oraz pozwalały prześledzić ścieżki użytkownika. Klikalne, wysokojakościowe makiety nie tylko pomogły zaprojektować cały system, ale także ułatwiły konsultacje dotyczące funkcjonalności platformy oraz zminimalizowały ilość zmian w czasie wdrożenia aplikacji.
Po akceptacji makiet i wypracowaniu pełnej logiki systemu przyszedł czas na finalne projekty graficzne. Nasi graficy i dział UX przy ścisłej współpracy z klientem przygotował ponad 100 widoków, komponentów, elementów UI. Wszystko to ze szczególnym naciskiem na użyteczność i łatwość obsługi systemu nawet przez osoby nietechniczne.
Serwis od początku został zaprojektowany w ten sposób aby zarówno w wersji desktop jak i mobile maksymalnie przypominał natywną aplikację. Dzięki wykorzystaniu Angular.js oraz mechanizmów PWA udało się ten cel zrealizować.
Głównym założeniem systemu było polepszenie wymiany informacji między pracownikami terenowymi a stacjonarnymi serwisami dealerskimi. Wyzwaniem była również synchronizacja jednoczesnej pracy wielu koordynatorów serwisowych oraz zarządzanie urlopami. Dzięki stworzonemu narzędziu udało się znacznie zwiększyć efektywność wykorzystania zasobów ludzkich oraz poprawić wewnętrzną komunikację.
Powstało w rezultacie kilkumiesięcznej, intensywnej pracy nad systemem
Aplikacja została zaplanowana i zaprojektowana w najmniejszym szczególe
Projekt został skrupulatnie zakodowany i przetestowany przez nasz zespół co poskutkowało znikomą ilością poprawek.
Kluczowym wymaganiem systemu było perfekcyjne działanie na systemach mobilnych. Aplikacja została wykonana jako Progressive web app (PWA) co pozwala na jej uruchomienie jako natywnej aplikacji mobilnej
Prace programistyczne nad aplikacją Kalendarz serwisowy CLAAS zrealizowane zostały z wykorzystaniem nowoczesnych technologii. Działania front-endowe prowadziliśmy w oparciu o HTML5 i CSS3 oraz framework Anguar.js.
Bazę dla back-endu stanowił framework Laravel. Bardzo istotna była tutaj wydajność oraz bezpieczeństwo systemu z którego korzystać ma cała sieć dealerska CLAAS.
Napisz do nas i...
Chętnie odpowiemy na Twoje pytania i przygotujemy kompleksową ofertę współpracy!