Karma

Sklep internetowy oraz CI marki batonów dietetycznych

Nowa marka, nowa jakość

KARMA to nowo powstała firma, która rewolucjonizuje rynek zdrowych przekąsek. Jej misją jest dostarczanie pożywnych batonów każdemu, kto chce zdrowo się odżywiać, a jednocześnie wrzucić na ząb coś pysznego!

Batony KARMA zostały zaprezentowane po raz pierwszy podczas poznańskich Targów FIT Expo 2019, gdzie odniosły ogromny sukces.

Zobacz stronę online

Na bazie wieloletniego doświadczenia współpracy na polu marketingowym przy różnorodnych projektach mogę stwierdzić, że od agencji reklamowej mamy dwa oczekiwania 1. aby zdjęła z nas ciężar naszych projektów 2. dostarczała piękne rezultaty. Wielu partnerów miałam okazję sprawdzić i jedynie MDA te oczekiwania ma wpisane w standard pracy.

To agencja kompletna. Poza wnikliwą ekspertyzą interaktywną uzyskaliśmy rownież piękne efekty w zakresie stworzenia brandingu, materiałów POS i opakowań. 

Natalia Tarachowicz
Co-Founder KARMA Bars

Koncepcje opakowań, czyli długa droga do projektu idealnego

Nasi graficy wykreowali markę KARMA od podstaw - pierwszym krokiem było stworzenie opakowań i logotypu. Poniżej prezentujemy wszystkie przygotowane przez nas warianty, które zaowocowały powstaniem ostatecznej wersji projektu!

Kompleksowe działania w kreowaniu marki KARMA

Stworzenie opakowań i logo było dopiero początkiem, wyznaczającym kurs dalszych działań. W swoich działaniach musieliśmy mieć na uwadze spójność wizualną, widoczną na wielu płaszczyznach.

  • Identyfikacja wizualna Stworzyliśmy logotyp, projekt opakowań pojedynczych batoników oraz opakowań zbiorczych, ulotki, a także elementy ekspozycji targowej.
  • Strona internetowa Zaprojektowaliśmy oraz zakodowaliśmy stronę internetową dla batoników KARMA, współgrającą z przyjętą wcześniej identyfikacją wizualną.
  • Sklep internetowy Dodaliśmy do strony możliwość zakupienia batoników KARMA, tworząc wyjątkowo prosty i przyjazny proces zakupowy.

Księga znaku KARMA

Stworzenie logotypu Marki oraz wybór konkretnej kolorystyki skutkuje koniecznością rozpisania księgi znaku (ang. brand book). Dokument zawiera wszelkie parametry, które mogą być przydatne dla osób korzystających z logotypu KARMA. Określa m.in. genezę jego powstania, opisuje podstawową wersję znaku oraz inne wersje dopuszczalne, wyznacza elementy z których składa się znak itd. 

Księga znaku wskazuje także niedopuszczalne modyfikacje logotypu KARMA.

Atrakcyjne opakowane smakuje lepiej

Stworzony przez nas projekt opakowań miał w możliwie najwyższym stopniu podkreślać naturalny skład batonów KARMA i ich zdrowotne właściwości. Osiągnęliśmy ten cel stosując:

  • Przezroczystą folię Dzięki niej można przyjrzeć się składom poszczególnych batonów oraz przekonać się jak bardzo są "napakowane" orzechami, ziarnami i nasionami.
  • Badge ze składnikami odżywczymi Na każdym z batonów wyeksponowaliśmy najważniejsze składniki odżywcze, umieszczając ich symbole w wyrazistych znaczkach.

Sklep internetowy

Pomysłodawcy batonów KARMA chcieli rozpocząć swoją działalność od sprzedaży internetowej - niezbędne okazało się zatem stworzenie sklepu internetowego. Nasz projekt charakteryzuje:

Wysoka czytelność oraz intuicyjność

Sklep internetowy jest prosty w obsłudze, cechuje go niezwykła przejrzystość i uporządkowanie poszczególnych elementów.

Przyjemny proces zakupowy

Proces zakupowy został ograniczony do niezbędnych funkcji tak, aby zamawianie batonów KARMA było jak najwygodniejsze.

Charakterystyczna kolorystka

Strona internetowa oraz sklep eksponują tylko to, co najważniejsze dla użytkownika. Aby ułatwić komunikację pomiędzy stroną, a użytkownikiem zastosowano indywidualną kolorystykę dla każdej strony produktowej. 

Zastosowane technologie

Stronę internetową KARMA stworzyliśmy na podstawie oprogramowania WordPress, stawiając na jego wysokie bezpieczeństwo i niezawodność. Sklep internetowy powstał z użyciem wtyczki WordPress WooCommerce.

WooCommerce pozwala na łatwe zarządzanie produktami (cena, zdjęcia, opis itp.) oraz dodawanie do sklepu nowych funkcjonalności według indywidualnych potrzeb. Dzięki temu jest wyjątkowo przyjazny dla naszych klientów, którzy cenią sobie jego elastyczność i prostotę obsługiwania. 

Napisz do nas i...

Zabierzmy się do pracy!

Chętnie odpowiemy na Twoje pytania i przygotujemy kompleksową ofertę współpracy!