W swojej ofercie posiada odzież damską, męską i dziecięcą, zabawki, a także artykuły przemysłowe i dekoracyjne dla domu oraz użytku codziennego. Wszystko w przystępnych cenach.
Pepco to aktualnie ponad 2000 sklepów w 19 krajach Europy Środkowo-Wschodniej. Brand jest uznawany za jedną z największych sieci detalicznych tego regionu.
Świetni ludzie, z którymi chce się współpracować! Zawsze pełni entuzjazmu, uśmiechu i zapału do działania? O każdej porze stają na głowie, żeby pomagać. Pracujemy razem już kilka lat i nic nie zapowiada zmian.
Z zaangażowaniem i profesjonalizmem podchodzimy do każdego projektu. Uwielbiamy wyzwania, a praca dla Pepco była jednym z nich. Potwierdzają to poniższe liczby:
Tak obszerny projekt wymagał od nas czasu, który maksymalnie wykorzystaliśmy, aby spełnić oczekiwania Klienta.
Sprawna komunikacja i wymiana informacji pozwoliła poznać potrzeby Klienta i w pełni zrealizować projekt według jego oczekiwań.
Pepco to jeden z najbardziej rozbudowanych, również pod względem ilości linii kodu, projektów, jakie zrealizowaliśmy.
Prace przy tak dużym i rozbudowanym projekcie wymagały od nas precyzyjnego, kilkuetapowego planu, który usprawnił działania.
Projekt realizowaliśmy w czterech, równie ważnych krokach: badania, projektowanie, programowanie oraz wdrożenie. Nasz zespół, poprzez realizację swoich działań na kilku etapach jednocześnie, był w stanie stworzyć atrakcyjną i jednocześnie spójną całość.
Projekt na miarę międzynarodowego Klienta, jakim był Pepco wymagał od nas planu, który konsekwentnie realizowaliśmy oraz krok po kroku osiągaliśmy kolejne cele.
Przy tworzeniu strony internetowej dla Pepco zależało nam na jej praktyczności i estetyce odpowiadającej standardom marki. Chcieliśmy, aby witryna była jak najbardziej intuicyjna i potrafiła sprostać potrzebom użytkowników z wszystkich zaangażowanych krajów.
Przy realizacji projektu zależało nam na jak najlepszym rozpoznaniu i dopasowaniu się do potrzeb Klienta, dlatego postawiliśmy na szereg rozwiązań, które ułatwiły nam odnaleźć drogę do porozumienia.
Stworzone przez nas zestawienie wszystkich podstron znacznie ułatwiło orientację w strukturze tak rozbudowanego serwisu jakim jest Pepco. Mapa i prototypy przyczyniły się do zachowania porządku i przejrzystości całego projektu.
Praca dla Klienta, który działa na terenie Europy Środkowo-Wschodniej, wymagała od nas stworzenia 15 wersji językowych strony internetowej.
Dla tak rozbudowanej sieci sklepów, jaką jest Pepco, stworzyliśmy aż 16 wersji językowych strony internetowej. Dzięki takiej wszechstronności, marka bezproblemowo komunikuje się i dociera do określonego przez siebie targetu.
Każda z wersji językowych powstała w odpowiedzi na różnorodność językową wszystkich użytkowników strony internetowej Pepco. Pozwala to na znacznie efektywniejsze budowanie relacji między marką a jej Klientami.
Przemyślany design pozwolił na przekazanie różnorodnych treści w funkcjonalnej, uporządkowanej formie.
W celu usprawnienia funkcjonalności i nadania niepowtarzalnego charakteru stronie specjalnie dla Pepco stworzyliśmy dedykowane elementy, które dają ogrom możliwości.
Różne rozmiary dają możliwość umieszczania dowolnych packshotów, w zależności od indywidualnych parametrów.
Możliwość tworzenia estetycznie wyglądających kompozycji pozwala na zachowanie minimalistycznego stylu strony.
Tak duża liczba możliwości daje wolność układania kompozycji, które będą wizualnie i funkcjonalnie satysfakcjonujące dla Klienta.
MDA to nie tylko partner, który realizuje nasze potrzeby, ale przede wszystkim ekipa na której zawsze możemy polegać. Żadne wyzwanie nie jest im straszne, a określenie „nie da się” zastępują „zrobimy tak, że będzie się dało”.
Spójna, przejrzysta budowa stanowiła punkt wyjściowy dla projektowania strony internetowej europejskiej sieci sklepów Pepco. Stworzyliśmy więc układy dedykowane na miarę potrzeb i wymagań naszego Klienta.
Chcieliśmy aby nasz Klient mógł sam decydować o indywidualnym układzie elementów, dopasowanym do poszczególnych kolekcji, zachowując przy tym nowoczesny wygląd zachęcający użytkownika do interakcji ze stroną.
Daliśmy Klientowi swobodę w wyborze widoku każdej z kolekcji po to, aby miał on możliwość przekazania odbiorcom wszystkich wybranych przez siebie informacji na temat oferowanych produktów w jak najatrakcyjniejszy i zachęcający sposób.
Każda kolekcja sieci Pepco ma swój indywidualny, wyjątkowy klimat i charakter. Różnorodność oferowanych produktów postawiła przed nami wyzwanie w postaci wdrożenia możliwości modyfikacji układów w taki sposób, żeby za każdym razem tworzyły estetyczną i spójną całość.
Zupełnie nowy wygląd i działanie gazetki pozwalają użytkownikowi w prosty i przyjemny sposób zapoznać się z aktualną ofertą sklepu. Dzięki załączonym do każdego z produktów pinom, odbiorca ma możliwość podglądu interesującego go produktu i dodania go do ulubionych. Wszystkie zawarte w gazetce produkty pogrupowane są według kategorii z możliwością szybkiego podglądu. Sprawiliśmy, że przeglądanie aktualnej oferty sklepu stało się wygodne i intuicyjne.
Podczas tworzenia strony internetowej dla sieci sklepów, jaką jest Pepco, kluczowym elementem było zaprojektowanie funkcjonalnych kafli, które w jak najlepszy sposób zaprezentują oferowane produkty, przekazując o nich maksimum informacji.
Aby jeszcze bardziej ułatwić i spersonalizować poruszanie się po nowej stronie Pepco wdrożyliśmy specjalnie zaprojektowane do tego funkcje:
Po wpisaniu miasta lub kodu pocztowego użytkownik może szybko odszukać sklepy na danym obszarze oraz namierzyć je na mapie. Każdy został oznaczony widocznym pinem, a wyniki wyszukiwania uwzględniają godziny otwarcia i możliwość sprawdzenia dojazdu.
Poprzez dodawanie wybranych produktów do ulubionych daliśmy odbiorcom możliwość kreowania spersonalizowanej listy ulubionych produktów. Powstałe zestawienie można wydrukować lub udostępnić, aby z łatwością odszukać polubione towary w sklepie stacjonarnym i czerpać satysfakcję z zakupów.
Celem, który udało nam się osiągnąć, było stworzenie serwisu, który w przystępny użytkownikom sposób, będzie promował produkty zawarte w ofercie sieci sklepów Pepco.
Nasz zespół zaprojektował dla Pepco ikony, które dodatkowo wzbogaciły treści znajdujące się na stronie i dopełniły jej ogólny design.
Doskonale wiemy, że prawidłowa responsywność strony internetowej jest niezbędna do jej pozytywnego odbioru przez użytkownika. Dostosowaliśmy wygląd i funkcjonowanie serwisu Pepco do urządzeń, z jakich korzysta współczesny odbiorca.
Chcąc dostosować się do współczesnego odbiorcy stworzyliśmy w pełni responsywną stronę, która dopasowuje się do różnorodności używanych urządzeń.
Dzięki stworzeniu w pełni responsywnej wersji strony internetowej dla naszego Klienta, nie musiał on martwić się pracami nad wieloma wersjami i układami swojego serwisu. Layout serwisu dostosowuje się do urządzenia, z którego w danym momencie korzysta użytkownik.
Doskonale wiemy, że strona o wysokim poziomie responsywnności zachęci odbiorcę do pozostania na niej na dłuższy czas. Projekt, który zrealizowaliśmy dla Pepco z góry zakładał wygodę i funkcjonalność, z jakimi spotka się każdy, niezależnie od urządzenia, z jakiego korzysta.
Tak rozbudowana strona oraz ilość jej wersji językowych wymagała zastosowania nowoczesnych rozwiązań, w celu maksymalnego ułatwienia zarządzania nią.
Podczas realizacji projektu wyszliśmy poza standardowe ustawienia i stworzyliśmy dla Pepco customowe role z indywidualnymi grupami uprawnień.
Aby dać Klientowi jeszcze większą swobodę i łatwość działania, stworzyliśmy mu możliwość nadawania ról z indywidualnymi grupami, które mają dostępy tylko do wybranych modułów, sekcji, stron czy ustawień.
Dzięki temu, że stronę internetową Pepco stworzyliśmy od podstaw, w zależności od potrzeb, jesteśmy w stanie rozszerzyć powstałą sieć ról o nowe, z nowymi uprawnieniami do wybranych sekcji.
Stworzenie tak wielu wersji językowych strony internetowej dla Pepco było dla naszego zespołu prawdziwym wyzwaniem. Chcieliśmy, aby każda z wersji wyróżniała się w swoim kraju oraz jak najlepiej trafiała do odbiorców.
Chcieliśmy, aby każda każda z wersji działała optymalnie do wymogów danego języka. Tak, aby Klient mógł swobodnie edytować i dodawać treści do wybranej wersji.
Zadbaliśmy o to, żeby wszystkie wersje językowe serwisu działały na zasadzie lustrzanego odbicia, a odbiorca poszczególnych wersji dostawał takie same informacje.
Strona internetowa powstała na bazie systemu WordPress. Właściwe i rzetelne przygotowanie oprogramowania tego typu przekłada się na jego wysokie bezpieczeństwo oraz niezawodność. System WordPress jest także bardzo elastyczny – pozwala klientowi samodzielnie wprowadzać zmiany na stronie. Wszystko to dzięki łatwemu w obsłudze panelowi do zarządzanie treścią.
Przy programowaniu zastosowaliśmy języki: JS, HTML, PHP, jQuery, CSS. Ponadto przy realizacji tak obszernego projektu wykorzystaliśmy narzędzie WP Multisite oraz wdrożyliśmy mapy oparte na OpenStreetMap.
Napisz do nas i...
Chętnie odpowiemy na Twoje pytania i przygotujemy kompleksową ofertę współpracy!