Główną ich cechą jest naturalność i niepowtarzalny smak, którego nie odnajdziesz w żadnej innej herbacie.
W ofercie marki znajdują się wyłącznie herbaty liściaste, bazujące na naturalnych składnikach, zamkniętych w jedwabnych torebkach: herbata czarna, czarna aromatyzowana, zielona, Earl Grey, a także herbaty ziołowe.
Unilever Food Solutions po raz kolejny obdarzył nas zaufaniem i powierzył stworzenie wszystkich materiałów związanych z wprowadzeniem Pure Leaf na polski rynek. Zakres prac był bardzo szeroki, a działania projektowe trwały przez wiele miesięcy.
Nasze kreacje maksymalnie podkreślają wyjątkowość herbaty Pure Leaf:
Zaprojektowane przez nas materiały promocyjne tłumaczyliśmy na język niemiecki, angielski, łotewski, litewski oraz estoński. Wśród materiałów do druku znalazły się m.in.:
Zawiera prezentację herbat Pure Leaf oraz opis akcesoriów służących do właściwego parzenia herbaty.
Broszura opisuje proces produkcji, misję marki oraz właściwości poszczególnych herbat Pure Leaf.
Nasi graficy zajęli się także stworzeniem kreacji, które docelowo znalazły się w prezentacji marki Pure Leaf na portalu sprzedażowym Allegro. Byliśmy również odpowiedzialni za zaprojektowanie poszczególnych stron produktowych herbat, które podlegały sprzedaży.
Nowa marka wymagała stworzenia specjalnej strony internetowej, dedykowanej herbatom premium Unilever Food Solutions.
Poniżej prezentujemy wybrane kreacje, stworzone dla marki Pure Leaf, które mają wymiar zarówno outdoorowy jak i digitalowy.
Tak jak w przypadku każdej kampanii Unilever Food Solutions, tak i teraz zajęliśmy się adaptacją filmu na wszystkie obsługiwane języki (estoński, łotewski, litewski, słowacki i czeski). W niektórych kreacjach odpowiedzialni byliśmy również za atrakcyjne zmontowanie materiału.
Napisz do nas i...
Chętnie odpowiemy na Twoje pytania i przygotujemy kompleksową ofertę współpracy!